sâmbătă, 9 iulie 2011

Sunt fericita!!!

Imi pare rau ca in ultimele zile nu v-am mai povestit ce se intimpla in viata mea dar am fost foarte ocupata! S-a intors tata din drumetiile lui si am stat numai cu el, este asa bine. Nu am stiut eu de ce nu mai era tati cu mine la fiecare baita, nu ma mai tinea in brate sau nu se mai juca cu mine, am crezut ca este suparat pe mine. A incercat mami sa imi explice ca a plecat putin si intr-o saptamana se intoarce dar eu am crezut ca o saptamana este pina la urmatoarea mea baita, ca mai pleca el la servici dar se intoarcea cand se intuneca afara, de data asta nu a mai fost asa. Acum am inteles eu ce e aia o saptamana!!! Si tare nu mi-a placut saptamana asta...auzi, cum sa stau eu atata timp fara tata?!?! Sper sa nu se mai repete ca altfel voi fi la fel de suparata ca in poza de mai jos:

Dar de cand s-a intors am stat numai impreuna, m-a plimbat, mi-a dat sa mananc, tati m-a culcat...cred ca i-a fost si lui dor de mine!!! Asa ca l-am iertat!!! Acum suntetm tare fericiti si ne facem planuri pentru prima noastra vacanta in trei, de abia astept.

Si ca sa va convingeti ca eu sunt fata lui tata va atasez o poza cu noi doi!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu