marți, 5 iulie 2011

Fite de vedeta

Va spuneam zilele trecuta ca sunt o vedeta si, ca orice vedeta care se respecta am si eu fite!!! De fapt asa spun parintii mei pentru ca eu nu le consider fite, mie mi se pare absolut normal sa mananc cand vreau eu, cat vreau eu, sa dorm numai unde vreau eu, sa fiu tinuta in brate si rasfatata. Orice copil face asa, corect?

Mami imi spune ca sunt fitoasa ca nu mananc, dar ea nu intelege ca tin la silueta, ce ma bate la cap cu cartile citite de ea, ca trebuie sa iau nu stiu cat in greutate si eu iau doar jumatate, voi fi manechin si trebuie sa ma pregatesc de acum, clar?!?! Mananc doar laptele cald, daca se raceste sa il bea ea eu nu mai vreau, ce ii e greu sa imi faca mai multe biberoane? Eu cred ca nu vrea....Asa ca m-am hotarat sa o pedepsesc, cand nu mai imi place lapticul il scuip si inchid gurita bine, bine sa nu mai aiba nici o sansa sa imi dea biberonul. Voua astea vi se par fite?

Dar sa va mai povestesc ce imi reproseaza: ca nu dorm in carut decat plimbata, mie mi se pare normal, vreau sa cunosc cat mai multe si daca intre doua reprize de somn eu ma trezesc si vad acelasi lucru mi se pare monoton asa ca ea trebuie sa fie pe faza sa ma duca in locuri noi ca sa am ce descoperi. Asa si cu plimbatul in brate, ma tot tine la ea in brate( si tati la fel)cu fata spre ea, chiar nu intelege ca pe ea o vad mereu, mai vreau sa vad si eu alti oamnei, flori, copaci, case? Tine-ma mama cu fata spre lume, e asa greu? Si plimba-ma, sunt mica, vreau sa descoper lumea si tu imi ingradesti acesta oportunitate!!!

De abia astept sa cresc sa nu ma mai oblige nimeni cat sa mananc, unde sa dorm si unde sa ma plimb. Na ca mi-am varsat oful, eram tare suparata pe mama azi... cu toate pretentiile ei.

Spuneti voi daca nu am eu dreptate si doar parintii mei sunt exagerati!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu