joi, 14 iulie 2011

Botezul meu!

Din 18 iunie sunt si eu crestina!!!Tot ii auzeam pe parintii mei vorbind despre botezul meu dar eu habar nu aveam ce inseamna, credeam ca este o baita ca oricare alta. Nu intelegeam de ce mami si tati cautau in toate magazinele o rochita frumoasa pentru mine; nu ma intelegeti gresit ei mi-au cumparat mereu cele mai frumoase hainute dar acum vroiau ceva deosebit, sa arat ca o printesa si pina la urma asa s-a intimplat, nu-i asa ca v-a placut de mine?

Zile intregi s-au pregatit pentru aceasta zi, au vorbit la restaurant, cu un nenea fotograf, un cameraman...si toate astea numai pentru mine!!!

Si a venit ziua cea mare, mami si-a pus rochita cea noua, tati s-a gatit si el si apoi m-au imbracat pe mine. Ma cam deranja pe mine palarioara aia, nu intelegeam de ce mi-au pus pe cap buretele ala mare ( de fapt era o palarioara dar eu nu stiam asta ). Asa gatiti toti am plecat la biserica, acolo era foarte multa lume, toti se minunau de mine, cat sunt de frumoasa si cuminte. M-a luat nasica mea in brate si a venit un nene cu barba care a inceput sa cante...nu am inteles eu prea multe dar parintii mei erau foarte emotionati. De cat de frumos canta nenea cu barba eu am adormit.
Deodata m-am trezit pe o masa cam rece, mami si nasa ma dezbracau iar un nene imi facea poze, hei cine esti tu? De ce ma pozezi? Inca nu am varsta sa apar in Playboy, nu vreau sa mi se faca poze goala...dar nimeni nu ma baga in seama! Se apropie de mine un alt nene cu haina lunga si ma ia, mergem spre o cadita aranjata foarte frumos, cu trandafiri si deodata ma apuca de fata si ma baga cu capul in apa, mami, tati sariti, nenea asta vrea sa ma inece...dar gata, ma scoate, nu imi revin si o ia de la capat, cred ca are ceva cu mine, imi baga si apa in gurita...sigur vrea sa ma inece si nimeni nu imi sare in ajutor. Norocul meu ca sunt fata descurcareata si infig mana in floricelele de pe marginea caditei, trebuie sa ma tin de ceva...dar nenea nu renunta si mai incearca inca o data sa ma inece, nu a reusit, cred ca mami si tati nu l-au lasat. Ma duce inapoi la masuta rece si se apropie mama si nasa, sunt salvata!!! Ma imbraca cu o rochita noua, sunt foarte eleganta.
Vine nenea cu barba si ma ia la plimbare, imi da ceva sa beau, mmm e bun lapticul asta rosu, mai vreau. Merg cu nenea cu barba apoi pe la niste tablouri, ma ridica mai aproape sa le vad mai bine. Crede ca daca sunt mica nu am privirea agera, se inseala.
In sfarsit ajung la mami in brate, aici e cel mai bine. Incepe sedinta foto, facem poze cu bunicii, cu nasi, cu toti prietenii. Cred si eu ca vor toti sa apara in poze cu mine, doar sunt o mica vedeta!!!

Mergem acasa, mami imi schimba iar tinuta, alta rochita frumoasa, ce ma mai rasfata azi!!! Mergem la restaurant, eu sunt cam obosita, nu imi arde de dans si galagie, vreau sa dorm, plec cu bunica in parc, aici e mult mai bine.

Mami cu tati se distreaza, a venit multa lume sa sarbatoreasca crestinarea mea. Toata lumea se distreaza, ma intorc si eu din parc, sunt in centrul atentiei, imi place!!! Soseste tortul, ce frumos e: Craiasa zapezii. Parintii mei l-au comandat special pentru mine. Le multumesc. Toata lumea canta, imi place cum suna asa ca ii aplaud!

Gata, am mai facut ceva poze si mami se pregateste de plecare. Mergem la noi acasa, a fost o zi tare lunga iar eu sunt foarte obosita!!! Vreau sa dorm! Maine ma asteapta o noua zi. Vine nasa sa imi faca baita. Sunt o rasfatata!!!

Va multumesc tuturor celor care mi-ati fost alaturi intr-o asa zi importanta!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu