marți, 19 iulie 2011

La multe lunite, iubirea noastra!!!

Asa si-au inceput ziua parintii mei, urandu-mi sa fiu sanatoasa, fericita si norocoasa. Azi fac 3 luni!!! Sunt fetita mare, nu-i asa!?!?

Am crescut, mami si tati sunt emotionati, nu stiu cand au trecut cele trei luni. Se bucura de fiecare clipa cu mine, sunt foarte fericiti!!! Iar eu ca sa le multumesc vorbesc cu ei mereu. Este adevarat ca vorbesc pe limba mea dar stiu eu ca mami intelege ce ii spun, avem noi doua un cod secret. Si tot inanintand in varsta nu mai vreau sa dorm ziua, vreau sa petrec cat mai mult timp afara, plimbandu-ma (evident ca prefer plimbarile la parintii mei in brate) sau jucandu-ma. Am descoperit jucariile, sunt tare frumoase; am multe jucarii, toti prietenii nostri mi-au adus, cred ca stiau ei ca imi vor placea!



Mami si bunica mi-au facut tort, il vom manca diseara, sper sa le fi iesiit bun ca daca nu, la anul il vom face impreuna si le arat eu lor cum trebuie pregatit!

Tot azi ma duc in vizita la doamna pediatru. Sper sa le dea numai vesti bune parintilor mei.

Acum ma pregatesc de petrecere, va povestesc zilele urmatoare cum a fost!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu