duminică, 3 iulie 2011

Bine v-am gasit!!!

Ma numesc Irina Maria dar parintii imi spun printesa iar bunicii petala asa ca au ajuns la concluzia ca cel mai bine mi se potriveste Printesa Petala, voua cum vi se pare?
Dar sa va povestesc despre mine...

Am aparut pe lume dintr-o mare iubire, parintii mei m-au dorit foarte mult dar eu, ca o vedeta ce sunt m-am lasat cam mult asteptata si dupa aproape 3 ani mi-am anuntat sosirea. Pentru ca mami a fost foarte rabdatoare si nu a incetat nici o clipa sa spere ca voi aparea m-am decis ca de ziua ei, anul trecut, sa ii fac cel mai frumos cadou: vestea sosirii mele in viata lor peste 9 luni. Stiam ca voi fi cea mai iubita si rasfatata fetita din lume asa ca am lasat-o pe mami sa se bucure de burtica ei fara sa ii dau stari de greata, voma...

Intr-o zi ploioasa de aprilie m-am hotarat sa vin pe lume, de fapt nu eu am luat decizia ci mama cu doamna doctor dar bine au facut. Cu o seara inainte mami a fost foarte emotionata, nu a putut dormi deloc si a vomitat din ora in ora, cu toate astea a mers la clinica cu zambetul pe buze, stia ca in cateva ore isi va strange in brate minunea. Tati a fost cu noi tot timpul, a vrut sa fie primul care ma vede asa ca a stat linga mami si a asteptat nerabdator sosirea mea, si am aparut...tati a zis ca sunt cea mai frumoasa fetita din lume, mami a inceput sa plinga de fericire cand m-a auzit strigand de bucurie ca m-au scos din burtica ei si a asteptat nerbdatoare cele cateva minute in care domnul doctor m-a verificat ca sa ma poata lua in brate. Ce bine a fost in clipa in care mami m-a strans la piept, m-a pupat si mi-a spus ca ma iubeste. Din acea clipa suntem nedespartite!!! Parintii mei ma iubesc tare mult, bunicii la fel, de fapt cred, fara lipsa de modestie ca toti cei care m-au cunoscut m-au indragit. Si ca sa va convingeti ca nu mint o sa va pun niste poze cu mine, sa imi spuneti voi daca nu sunt irezistibila!!!

Zilele urmatoare o sa va povestesc mai multe despre mine, acum am obosit, imi este somnic ...Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu